The Drop In: Perbualan tentang memimpin dengan fleksibiliti

Dalam siri video empat bahagian kami, dihasilkan dengan kerjasama Wired Brand Lab, hos audio siar pemenang anugerah dan pengarang terlaris Guy Raz berhubung dengan usahawan inovatif dan meneroka dalam era baru kerja teragih, mereka berjaya meningkatkan produktiviti, bekerjasama dengan pasukan mereka, dan mengembangkan perniagaan mereka menjadi lebih baik.
Wanita berambut gelap yang sedang duduk menekan pada tablet pad dengan pennya

Masa depan kerja ialah kefleksibelan

Peralihan yang besar dalam masyarakat mengubah cara orang ramai bekerja dengan pantas. Pasukan teragih, zon masa yang pelbagai dan cara kerjasama baharu menuntut masa depan yang lebih fleksibel.
Memperkasa budaya kerja

Forbes: Sebab perniagaan memerlukan strategi kerjasama

Forbes Insights telah bekerjasama dengan Dropbox untuk melihat sebab kerjasama boleh gagal kadangkala dan cara membina budaya kerjasama untuk mendorong nilai.

Ubah kerja menjadi lebih baik

Adakah memberikan tumpuan yang lebih baik mendorong perniagaan yang lebih maju?

Ketua Pegawai Eksekutif dan pengasas bersama Dropbox, Drew Housron berkongsi statistik tentang dunia bekerja yang sentiasa berubah dan cara teknologi oleh membantu anda bekerja dengan lebih pintar.

 Ketua Pegawai Eksekutif Dropbox, Drew Houston bercakap di atas pentas pembentangan
Memperkasa pasukan teragih

Bagaimanakah pasukan jarak jauh boleh bekerjasama dengan lebih berkesan?

Ketika perniagaan menyesuaikan diri dengan normal baharu kerja teragih, pasukan IT dan pengurus berhadapan dengan cabaran yang belum pernah dihadapi sebelum ini; untuk membolehkan kakitangan menyiapkan kerja mereka walau di mana-mana jua mereka berada. Sertai kami dalam siri webinar 20 minit yang ingin menangani cabaran ini dan menawarkan penyelesaian untuk melakukan kerja terbaik anda dari jauh.

Pandangan dari atas pada seorang wanita yang duduk bersila di atas sofa sambil bekerja dengan komputer riba

Terokai cara yang lebih baik untuk bekerja bersama.

Mari bermula dengan Dropbox Business